فروش کانکس
فروش کانکس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

کانکس ها داراي انواع مختلفي مي باشند ولي در مجموع آن ها را مي توانيم به چهار گروه مسکوني ، اداري ، فروشگاهي ، صنعتي و کشاورزي تقسيم بندي نمائيم .
بيشترين حجم از توليد کانکس مربوط به سازه هاي مسکوني مي باشد که طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است و بيشترين حجم از توليد مربوط به اين سازه ها است و ناگفته نماند سازه هاي اسکان کارگري کارگاهي را نيز جز همين دسته به حساب مي آورند که بيشترين حجم از توليد سازه هاي مسکوني به توليد سازه هاي کارگري  کارگاهي اختصاص دارد .
کانکس هاي مسکوني از لحاظ هزينه ساخت با يکديگر متفاوت هستند و اين سازه ها را مي توانيم با ابعاد کوچک و يا ابعاد بزرگ طراحي و توليد نمائيم .
کانکس هاي مسکوني در سه تيپ ممتاز ، درجه يک و معمولي توليد شده و به بازار مصرف عرضه مي شوند .
سازه هاي معمولي که به کانکس هاي ارزان قيمت معروف هستند بيشترين توليد را به خود اختصاص مي دهند و کانکس هاي کارگري جزئي از اين سازه ها محسوب خواهند شد .
کانکس هاي درجه يک داراي دو گروه عمده ي کانکس هاي شيک و کانکس هاي لوکس مي باشند . اين سازه ها بيشتر براي کانکس هاي مسکوني و کانکس ويلايي توليد مي شوند .
کانکس هاي تيپ ممتاز که سازه هاي لاکچري نيز دراين تيپ قرار مي گيرند از هزينه بالاي توليد برخوردارند و مقدار توليد آن به خاطر هزينه بالا بسيار کم است و فقط سازه هاي ويلايي مسکوني را با اين سازه ها توليد مي کنند .
از لحاظ امکانات رفاهي سازه هاي معمولي را بدون امکانات رفاهي توليد مي کنند . ولي کانکس هاي درجه يک و کانکس هاي ممتاز را با امکانات رفاهي بالا و متناسب با نياز مشتري طراحي و توليد خواهند شد .
کانکس اداري براي امور اداري و دفتري بيشترين کاربرد را داشته و از آن ها مي توانيم در بسياري از اين کاربري ها براساس نياز مشتري بهره ببريم و بهتر است براي رفاه بيشتر پرسنل اداري و ارباب رجوع آن ها را بصورت دو تکه طراحي و توليد نمائيم و در ساخت آن ها به امکانات رفاهي مناسب انديشيده شود تا بهترين آسايش و رفاه را براي اين سازه ها تامين نمائيم .
کانکس فروشگاهي نيز جزئي از سازه هايي است که توانسته است در اين چند سال اخير مشتريان زيادي را به خود جذب نمايد . اين سازه ها را بايد متناسب با شرايط يک فروشگاه واقعي طراحي و توليد کرد و نبايد هيچگونه تفاوتي را از لحاظ کاربري مشتري در آن حس نمايد اين سازه ها مانند فروشگاههاي واقعي داراي ويترين بوده و از کرکره ي برقي در آن ها استفاده مي شود و تمامي امکانات يک فروشگاه واقعي در آن لحاظ شده است .
کانکس صنعتي داراي تنوع بسيار زيادي است اين کانکس ها را براي مشاغل مختلف طراحي و توليد مي کنند . برخي از اين سازه ها در تعداد خيلي بالا و بصورت انبوه توليد مي شوند و از ميان آن ها شاخص ترين را مي توانيم کانکس بي تي اس مخابراتي و يا کانکس پست برق معرفي نمائيم ولي توليد کانکس هاي صنعتي محدود به اين دو نيست و داراي گستردگي بسيار زيادي است و معمولاً توليد آن ها براساس طراحي از قبل توسط شرکت ارائه دهندگان خدمات انجام مي شود . و توليد کنندگان کانکس فقط آن ها را براساس نقشه دريافتي مي سازند .
کانکس کشاورزي چند سالي است که وارد عرصه شده است و در اين چند سال رشد و گسترش فراواني داشته و توانسته است موفقيت هايي بدست آورد و شاخص ترين آن ها را مي توانيم کشت هيدروپونيک معرفي کنيم . اين علم مختص کشورهاي پيشرفته بود ولي چند سالي است وارد کشور شده و توانسته است رشد فراواني نمايد و براحتي مي توانيم در سازه اي به مساحت 36 متر مربع به اندازه ي يک زمين کشاورزي به مساحت حداقل يک هکتار محصولات کشاورزي با راندمان توليد بالا دست بيابيم البته کانکس هاي کشاورزي فقط مربوط به کشت هيدروپونيک نبوده و مي توانيم به کانکس پرورش طيور ، کانکس طيور تخم گذار ، کانکس کشت علوفه ، کانکس کشت نشا و . . .  اشاره نمائيم .
امکانات رفاهي جزئي جدا نشدني تمامي سازه هاي پيش ساخته مي باشد و تمام اين سازه ها را مي توانيم با امکانات رفاهي مناسب طراحي و توليد کنيم ولي برخي از اين سازه ها از امکانات رفاهي کمتري بهره برده ولي برخي ديگر داراي امکانات رفاهي بيشتري هستند . بعضي از اين امکانات رفاهي مورد استفاده کاملاً اختصاصي بوده و براي برخي از اين سازه ها قابل اجراست ولي برخي کاملاَ عمومي است و در بيشتر اين سازه ها قابل اجرا مي باشد . از امکانات رفاهي عمومي مي توانيم به کف سراميک ، سيستم سرمايش و گرمايش را معرفي نمائيم ولي برخي از اين امکانات رفاهي اختصاص مربوط به يک يا چند سازه ي اختصاصي است از اين امکانات رفاهي مي توانيم به اجراي سرويس بهداشتي و حمام و آشپزخانه اشاره نمائيم .
اجراي تمامي امکانات رفاهي بايد با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت صورت پذيرد تا اين امکانات رفاهي با بالاترين طول عمر مفيد و مناسب ترين قيمت در اختيار افراد باشد .
يکي از شناخته شده ترين شرکت هاي توليد کانکس در ايران گروه صنعتي معين کانتين است . اين شرکت صنعتي که توانايي بالايي در طراحي و توليد کانکس دارد توانسته است با توجه به سال ها تجربه در رابطه با ساخت کانکس سازه هايي را با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت طراحي کرده و به خريداران عرضه نمايد . تمامي سازه هاي توليد شده در اين شرکت صنعتي از بالاترين کيفيت فني برخوردار هستند .
گروه صنعتي معين کانتين نقش زيادي در توسعه ي اين صنعت در سطح کشور دارد . از اين رو طراحي هاي سازه هاي فلزي اين شرکت مبتني بر گسترش اين صنعت به اقصي نقاط ايران مي باشد . و سازه هاي توليد شده کاربردي بوده و طراحي آن مختص به يک منطقه ي خاص نيست .
خريد کانکس نياز به ارزيابي شخص داشته تا بتوانيد با کمترين هزينه و پائين ترين قيمت کانکس مورد نظر خود را خريداري نمائيد ولي اين خريد ارزان نبايد منجر به خريد اجناس بي کيفيت شود .
از مهمترين توليدات اين شرکت صنعتي ساخت کانکس ويلايي مي باشد . اين سازه ها را براي اسکان و اقامت افراد طراحي و توليد مي کنند و لازم است از تمامي امکانات رفاهي براساس ابعاد و نياز مشتري استفاده شود .
از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت فروش کانکس دست دوم مي باشد . اين خدمات براي کساني مفيد است که به هر دليلي نياز به خريد کانکس دست دوم دارند . و مي توانند با خريد اين سازه ها در هزينه ي خود صرفه جويي مناسبي داشته باشند .
امروزه يکي از بهترين شيوه هاي تامين خدمات بهداشتي در پروژه هاي ساختمان سازي استفاده از کانکس هاي سرويس بهداشتي و حمام مي باشد . با اين سازه ها مي توانيد امکانات رفاهي که در اختيار همکاران خود قرار مي دهيد را افزايش داده و از اين لحاظ خدامات مناسبي را ارائه دهيد .
شما عزيزان در صورت نياز به خريد انواع کانکس و يا کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با قيمت کانکس مي توانيد با گروه مشاوران معين کانتين با شماره 09121434310 ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره اي همکاران ما بهره مند شويد .
منبع :   گروه صنعتي معين کانتين

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: